Sveiki,
Noriu iškelti klausimą dėl apskaitos tvarkymo. Kaip galvojate, kam geriau patikėti buhalterijos tvarkymą, ar specializuotai įmonei, ar buhalteriui? Kiek esu pasidomėjęs, tai daugiau privalumų teikia buhalterinė įmonė. Išsikyriau kelis privalumus, kurie mano galva svarbiausi: taupomi mokeščiai, nes įmonei nereikia mokėti atlyginimo ir mokeščių (GPM), įmonei moki fiksuotą įmoką kas mėnesį ir suteikia didesnį pastovumą. Bet galbūt aš esu praleidęs esminius faktus ir labiau apsimoka samdyti asmeninį buhalterį? Bet labiau norėtusi kreiptis į įmonę, dėl ankščiau išvardintu privalumų, bet šitoje vietoje atsiranda kėblumas, nes norėtusi susirasti patikimą įmonę, nes vis dėlto finansų tvarkymas yra atsakinga verslo dalis. Galbūt esate susidūrę su apskaitą tvarkančia įmone ir galit parekomenduoti į ką atkreipti dėmesį? Dabar esu atsirinkęs šią įmonę https://mytax.lt/, pagal rekomendacijas, bet būtų geriau turėti pasirinkimą iš kelių įmonių.